vrijdag 6 mei 2011

Woensdag 4 mei Rustdag

Gisteravond na het douchen had ik besloten om maar een rustdag te nemen. Alhoewel ik vanmorgen wel om vijf uur wakker ben heb ik me nog maar een paar keer omgedraaid. Om half acht ben ik uit mijn tent gekropen. Na dat ik wat voedsel naar binnen heb gewerkt en een kopje thee is het wasse enz. Zo nu eerst maar eens wat kleren wassen. Ben ik bijna klaar zie ik een bordje hangen " Geliev hier geen kleding wassen i.v.m. de hygiene'. Toch heb ik het maar afgemaakt. Regels zijn er toch om te worden overtreden.? UIt mijn tent kijk ik naar een paar hoge bergen. Onder aan de berg ligt een weg en nog wat lager is een fietspad. Aan de andere kant van de camping ligt een spoorlijn. Rivier de Lahn is erg rustig, je ziet bijna niet dat er stroming is. Deze rivier mond uit in de Rijn. Vanavond heb ik koffie gedronken bij een stel Friezen die naast me staan met hun caravan. Hij zat in de finaciele wereld van een bank. Nu is hij overgestapt als toeringcarchauffeur. Ze staan hier een week. Om negen uur kuip ik in mijn slaapzak. Morgen zien we wel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten