zaterdag 21 mei 2011

Zaterdag 21 mei Welzheim-Pfahlbronn-Lorch-Waschenbeuren-Birenbach-Adelberg 33 km

Om half acht verlaat ik het hotel en loopmik oostelijke richting zoals mij is verteld. Dan loop ik een straat in die doodloopt, nou pech omkeren maar. Vrag en de juiste weg is vanmorgeneen probleem. De mensen hier zijn niet echt hulpvaardig in deze omgeving. Uiteindelijk toch op de juiste weg. Via Walkersbach wil naar Lorch. Als ik geen aanduidingsborden tegen kom loop ik tweeen een halve km te ver. Nou dan maar een andere weg inslaan ik loop maar een kmm om dus het valt mee. Door het bos lopen is best heel lekker en rustgevend. Vogels waterloopjes en het ruisen van de bomen. In Lorch aangekomen word ik aangesproken door een man die zijn straatje aan het vegen is. We maken een praatje en hij wenst me een goeie reis. Om van Lorch naar Waschenbeuren te komen moet ik weer bergbeklimmen. Dit kost heel veel inspanning en heel veel zweetdruppels. Veel drinken dan maar. Eenmaal boven heb ik eerst maar wat gegeten. Als ik door Birenbach wandel zie ik een agent die bezig is een foto te maken van een klein ongelukje . Vraag ik aan de beste man of hier nog een camping is. Ja zegt ie , er is er een in Adelberg dat is over zes km. Kom ik aan in Adelberg op de camping. Camping gesloten. Nou dan maar wat anders zoeken. Op weg naar de camping kom ik een vrouw tegen en die maakt een praatje met me. Zij verteld dat zij naar Boedapest is gelopen. De weg terug kom ik deze vrouw weer tegen, wat nu . Nou zeg ik de camping is gesloten dus moet ik maar een hotel zoeken. Nou zegt ze je kan wel bij mij overnachten, alleen ik ben klein behuisd. Ik ga met haar mee en inderdaad een kleine woning. Ik mag me douchen en kleren wassen, en itusen is zij aan het eten koken. Als ik klaar ben is het eten ook klaar, een grote kom groentensoep. Bijna alles van eigen tuin.

2 opmerkingen: