vrijdag 20 mei 2011

Vrijdag 20 mei Murrhardt-Kaiserbach-Welzheim 20 km

Om op de juiste weg te komen moet ik eerst vier km terug lopen. Ik loop door het mooie glooiende landschap en bos richting Kaisersbach. Als ik hier ben heb ik toch een klimmetje gemaakt. Hier ben ik op een hoogte van 565 m. Dus tijd voor een hapje en een fruitje. Langs deze weg kom ik weinig fietsers of wandelaars tegen wel veel auto's. In het weiland nabij Kaisersbach lopen een heel stel mooie paarden in diverse kleuren. Deze beesten zijn erg nieuwsgierig en lopen zover als ze kunnen met me mee. Als ik denk dat ik nu snel ga dalen dan heb ik het mis. Af en toe ligt er toch nog weer een bult op mijn pad. Het is een beetje een saaie tocht vandaag, warm en erg benauwd. Dan loop ik Welzheim binnen en de eerste indruk een leuk stadje. Ver genoeg voor vandaag dacht ik zo. Op zoek naar onderdak valt niet echt mee. Geen B en B, nou dan vandaag maar een hotel. Vanmiddag heb ik nog een rondje gelopen om te kijken of er nog byzonderheden zijn. Buiten een argeologosch park is hier niet veel te bezichtigen. O ja ik heb vandaag nog gebeld met Vodafone, omdat ik al een paar dagen geen verbinding had. Nu schijnt het goed te komen. Dus sorry volgers voor het ongemak.

1 opmerking:

  1. Ha die Co.
    Je gaat weer geweldig zeg. We genieten weer van je leuke verhalen over zingende vogels en het mooie uitzicht wat je toch regelmatig hebt. De leuke gesprekken met de mensen. Na je wandeltocht wat opfrissen , en een lekker biertje . Dan zie ik die brede grijns op je gezicht . Hij gaat lekkerrr!!!
    Co we blijven je volgen ,het ga je goed.
    Groeten Jan en Tiny .

    BeantwoordenVerwijderen