woensdag 12 mei 2010

Dinsdag 11 Mei Narbonne-Bizanet-Ornaisons-Luc sur Orbieu-Lezignan Corbieres 24 km.

Vandaag heb ik maar een klein stukje gelopen in vergelijking met voorgaande dagen en dat bevalt ook wel moet ik zeggen.
Rond een uur of half twaalf zat ik lekker aan een broodje te peuzelen en een bakkie koffie te drinken, komen er twee wielrenners langs,een man en een vrouw, de man keerd om en vraagt aan mij of alles goed is.
Ja wel ,met mij wel, hij dacht dat ik misschien niet goed was geworden, mar ik blaak van gezondheid, na een klein praatje stapte het paar weer op de fiets richting huiswaards, het is goed dat er mensen die om anderen geven.
Ik denk dat ik super gezond ben, alleen ben ik wat afgevallen, de buik is weg, dus mijn nbroek lijkt wel een pipobroek, en mijnpolshorloge kan wel een schalm tussen uit.
ER stond wel aardig wat wind, op de open vlakt merk je dat dan best, maar als je dan weer beschut loop is het ook direkt erg warm, maar door de bank genomen was het een prettige dag.
In Lezignan Corbiers sta ik op een camping, tien procent korting kreeg ik omdat ik een pelgrim ben, nou wie heeft dat, dat maakt mijn dag wer goed.
Het weer; erg veel wind, maar wel zonnig, tegnen de avond wat bewolking, ik hoop wel dat het droog blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten