dinsdag 18 mei 2010

Zondag 16 Mei Mazeres

Vannacht heb ik overnacht bij Paul en Erika, zij wonen al 16 jaar in Mazeres en kijken vanuit hun huis naar de pyreneen, zij hebben een hond en twee katten.
Gistermiddag heb ik een rondleiding gehad door het dorp dat 3500 inwoners telt, Erikavertelde dat in dit dorp een familie was die de pastelkleuren op de markt bracht.
Er staat een mooie gerestaureede kerk , en naast de kerk een markthal waar elk jaar een dorpsfeest wordt gehouden, met elk jaar een ander thema.
Paul repareerd en maakt de decorwanden en maakt middeleeuwse schietwerktuigen, hij regeld en organiseerd hel veel voor dit evenement.
Vanmiddag wilden wij gaan eten in een restaurant maar ja ook zij moesten het bekopen met vandaag gesloten, dus dan maar thuis eten, ook lekker hoor.
Vandaag was het koud en af en toe een fikse bui regen.
Erika heeft nog een rugzak voor mij verbouwd, zij heeft de banden aan de zijkant genaaid zodat ik hem om mijn wheelie kan bevestigen, dit is voor de kleine dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten