zondag 9 mei 2010

Zaterdag 8 Mei Montpellier-St jean de Vedas-Fabregues-Gigean-Poussan-Bouzigues 44 km

Het weer; de hele dag regen tot half vijf, toen werd het droog en brak de zon door,maar om acht uur begon het weer te regenen.
De start was vanmorgen niet zo mooi als ik had gehoopt, het regende behoorlijk hard, dus in zeer korte tijd was alles weer doorweekt.
Nou ja we zien wel hoe de3 dag verder verloopt, als ik eerst maar weer de goede richting heb, er is erg veel verkeer op de weg om te winkelen of een dagje weg of zo.
In Gigean dacht ik een kopje koffie te gaan drinken, maar dat kon ik wel vergeten, alle winkels en cafe's waren gesloten, zo was dat ook in Poussan en ook in Bouzigues.
In Poussan ben ik nog naar een camping gelopen 500 m van de route maar ja we zijn nog dicht, dus dan maar naar Bouzigues, en dat lukte, want het was wel weer 6 km verder.
Ik begrijp overigens niets van de economie hier, drie dorpen achter elkaar waar niets open is en dat op zaterdag, volgens mij leven ze hier echt als God in Frankrijk, maar als je ermee te maken hebt is het heel frusstrerend ? .
Nu zit ik op een camping in Bouzigues aan een meer met heel veel flamingo's, wel een ontzettend leuk gezicht.
Een Schotse man heb ik even vluchtig mee kennis gemaakt, deze man is alleen met zijn hond, en gaat 30 juni weer naar zijn huis wat hij voor 8 maanden had verhuurd.
Onderweg heb ik in Fabregues nog een nieuwe kaart moeten kopen, want die van mij was helemaal verregend, ik kon hem niet meer uit elkaar vouwen, dan is de regen toch erg vervelend,hopelijk morgen beter weer maar het ziet er niet erg rooskleurig uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten