zondag 2 mei 2010

Zaterdag 1 Mei Beseges- La Bye- Arbousse-Sauvagnac-Ales 32 km


Om acht uur kon ik mijn brood halen op het terras die Tanja de eigenaar samen met John voor mij had gehaald.
Even afrekenen, maar de overnachting is een sponsering, dus alleen brood en wat ik genuttigd had, en ik kreeg ook eerst nog koffie voor mijn vertrek.
Een route door de bergen had ik bepaald, maar dat waren een paar beste klimmetjes, maar wel ontzettend mooi, mijn tweede berg heb ik waarschijnlijkeen bord gemist, dus liep ik een paar km tever , nou ja kan gebeuren.
Om vijf uur liep ik Ales binnen, nu nog opzoek naar een overnachting, maar dat valt niet mee op 1 mei de dag van de arbeid want alls is dicht.
Uiteindelijk toch wat gevonden, een soort opvanghuis voor daklozen of zo, het zag er allemaal niet zo fris uit.
Er zat een meisje vanaf donderdag die opgepakt was door de politie omdat ze in een soort camper reed waar niks van deugde, en omdat ze geen geld had was zij hier afgeleverd.
Het weer; niet koud 18 graden maar wel regen , na de middag bewolkt en vanavond regen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten