dinsdag 4 mei 2010

Maandag 3 Mei Nimes-Caisargues-Aubord-Vauvert 33,5 km

Vandaag ben ik eerst naar toerist de office geweest voor info van campings waar die zich bevinden, en de kathedraal heb ik nog bezocht en een stempel gehaald.
Deze kathedraal is niet zo groot, maar wel mooi van binnen maar ook aan de buitenkant is het de moeite waard om daar een bezoek aan te brengen.
Zo en nu nog even zoeken hoe ik de stad moet uit komen, je komt dan wel eens wat tegen, zoals een heel mooi plein of een theater wat je aandacht trekt, en dan ben je zomaarde draad kwijt.
Maar uiteindelijktoch een uitweg gevonden richting Caisargues, daar ben ik snel doorgelopen, daar loop je zo de wijngaarden door die al aardig hun vruchten beginnen te ontplooien.
Om half vijf was ik op de camping, maar deze was nog gesloten, na wat gepraat mocht ik toch mijn tent neerzetten.
Het weer; half zonnig, wel warm, en om 6 uur begon het te regenen en hard te waaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten