zaterdag 22 mei 2010

Vrijdag 21 Mei St. Bertrand de Comminges-St. Martin-Aventignan-Monteut-Nestier-Bizous-Montousse-La Barte de Neste

Eerst een briefje geschreven met een bedankje erop, en optijd vertrokken richting La Barte de Neste, onderweg een paar km voor Nestier werd ik staande gehouden door een man en een vrouw.
Even een praatje maken, waar ik vandaan kom enz. zij gingen op de fiets naar S d C vanuit Noord Frankrijk, hij 71 jaar en zij 57 jaar zo vertelden ze mij en dachten nog vier weken nodig te hebben.
Ook op deze route kom erg weinig tegen zelf geen gelegenheid waar je wat kan nuttigen, maar ik kan jullie wel vertellen dat het een bijzonder mooie omgeving is.
Nog even bellen voor de zekerheid naar office de toerisme voor een slaapplaats, ja dat kan in Monsaille', ja maar ik loop al in
ontousse' en ik ga geen acht km terug lopen wel vooruit, en een half uur later was ik bij de office de toerisme, maar ja dan is het middag dus gesloten.
Om twee uur weer open, er is hier een camping mar wel drie km van de route, dat is wel goed , al met al was het nog zes km lo^pen, dit is een kleine camping maar wel leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten