dinsdag 18 mei 2010

Maandag 17 Mei Mazeres

Vanmorgen heb ik eerst mijn band geplakt, en daarna zijn we naar de loods gegaan waar alle decorstukken liggen opgeslagen, heel interressant allemaal.
Intussen heeft Erika voor mij twee overnachtings adressen geregeld, het is toch wel gemakkelijk zo iemand die de taal goed spreekt.
Vanmiddag hebben we gegeten in een restaurant wat mij aangeboden werd, daarna hebben ze mij weggebracht naar Le Mas d Azil.
Daar sliep ik in een gebouw van de protestandse gemeente, men was het aan het verbouwen, dus moest ik in een open ruimte slapen, de dominee verontschuldigde zich voor het geheel.
Een Israelische pelgrim heb ik daar ontmoed, die is gestart vanuit Israel samen met zijn hond, tegenwoordig woont hij in Spanje.
Van beroep is hij dierenarts, hij is vertrokken zonder creditcards en zonder geld, onderweg werkt hij een paar dagen en dan gaat hij weer verder.
We hebben hierover leker zitten bomen, ik nog een paar adressen van hem waar ik kan overnachten, en als ik aan de finish ben zou ik hem bellen.
Het weer was vandaag wel lekker al was het nog wel wat winderig, maar het wordt beter.

1 opmerking:

  1. Google kaart is weer bijgewerkt

    U maakt het me wel af en toe lastig, mijn eigen pelgrimstocht door Google Maps.

    Wij zijn erg trots dat u al zover bent, ga zo door.

    fam. Groen

    BeantwoordenVerwijderen