dinsdag 4 mei 2010

Dinsdag 4 mei Vauvert-Le Cailar-Aimargues-Lunel- Lunel Viel. 19 km

Het weer; Het heeft de hele nacht geregend, en vandaag overdag ook,het kwam met bakken uit de lucht en het waaide ook nog eens ontzettend hard, maar om vier uur begon het op te helderen maar het bleef bewolkt.
Wat een trieste dag vandaag, het was de regen en wind die mij ontzettend plaagde, het water stond tot hoog in mijn schoenen, hier is niets tegen bestand alles is drijfnat.
In Lunel ben ik naar office de toerist gegaan en gevraagd naar een overnachtings adres in Baillargues, dat was vol en verder was er niets in deze omgeving alleen nog in Lunel Viel.
Dus daar ben ik blijven steken, ik vond het niet zo erg met al die regen, alleen moest ik nog wel vijf en een halve km lopen voor ik er was.
Ik was blij dat ik er was, dus eerst maar droge kleren aan en het natte even wassen en drogen, verder heb ik vandaag niet veel meegemaakt.
Morgen hoop ik in Montpellier aan te komen dat is nog zo'n 24 km.

1 opmerking:

  1. Jeetje Co wat ga je hard ik wilde vanaf Montpellier weer met je mee maar dat wordt dus niks jammer .Maar voor jou vind ik het fijn dat het zo goed met je gaat pet af hoor!!Je ligt voor op je schema als het zo door gaat ben je eind Juli weer bij Marian.
    Ik krijg trouwens ook veel reacties dat ik met je mee ben gegaan,erg leuk trouwens. Ik zal wat zonneschijn naar je sturen,en hoop dat het weer spoedig beter wordt .Als ik de berichten hoor uit Frankrijk is het daar behoorlijk slecht.maar
    hopen dat dat langs je heen waait.Het beste met je reis groeten Jo

    BeantwoordenVerwijderen